vineri, 4 martie 2016

Orașul

povești
Ieri cineva a săpat în mijlocul orașului o groapă
De atunci groapa tot crește deși nimeni nu mai sapă
Nu este groapa lui, nu este a ta, nu este a mea
Dar groapa flămândă ne cheamă pe toți la ea.

Orașul întreg se scurge pe acolo, pe aici,
Groapa înghite tot: clădiri mari și case mici
Dacă nu facem ceva până mâine tot ce-am avut
Am strâns și am construit o să fie pierdut.

Timpul trece, nimeni nu găsește-o soluție
Am pierdut din memorie semnul de revoluție
Apoi, când totul părea pierdut, un copil a plantat
Un copac și astfel groapa s-a astupat.

Dar nu vă bucurați încă, sigur o altă groapă
Chiar acum în fundația viselor noaștre sapă, sapă...
Iar dacă copilul acela o să crească mare
Cine o să mai salveze orașul oare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu